Fraktpolicy

Hos Marolia lägger vi stor vikt vid en effektiv leveransprocess för att säkerställa att din beställning hanteras snabbt och smidigt.

Behandlingstid:
Alla beställningar behandlas inom 24 timmar (exklusive helger och allmänna helgdagar). Behandlingen påbörjas när din orderbekräftelse har mottagits via e-post. Så snart din beställning har skickats får du en leveransbekräftelse.

Spårning:
Du kan spåra din beställning via den spårningslänk som tillhandahålls. Spårningsinformationen blir vanligtvis aktiv inom 2–3 dagar.

Fraktkostnader:
Standardfrakt inom Sverige är kostnadsfri om inget annat anges i kassan.

Leveranstider:
Genomsnittlig leveranstid inom Sverige är 7–14 arbetsdagar efter att beställningen har skickats.

Förseningar:
Observera att även om vi gör vårt bästa för att leverera i tid, kan vi inte hållas ansvariga för förseningar orsakade av fraktleverantören.

Frågor:
Om du behöver mer information eller har frågor om vår fraktpolicy, tveka inte att kontakta vårt kundserviceteam via support@marolia.se.

Kontaktinformation

E-post: support@marolia.com
Telefon: +31 6 13621690

Företagsinformation

Företagsnamn: Digital E-com
Handelsregisternummer (KVK): 83473408
Momsregistreringsnummer: NL003826027B54
Adress: Keurenplein 4,
1069 CD Amsterdam, Nederländerna

Öppettider

Måndag–fredag: 09:00–18:00